אשל עזר מסביר – איך תוכלו לשלוט בהכנסה שלכם?

אשל עזר
אשל עזר

אשל עזר הינו איש עסקים מצליח שהתחיל את דרכו בתחום הצילום עם דגש על פרויקטים מעולם האופנה הן בארץ והן בחו״ל. היום הוא מעביר הרצאות, כנסים בתחום השיווק והפרסום אך על בסיס מוצרי בריאות איכותיים שהם הסמל של חברת בי היפ הבינלאומית שסניפיה נמצאים בכל רחבי הארץ. למעשה, כל אחד ואחת מכם יכול להפוך ולהיות חלק מחזונה של החברה המצליחה עם לימוד של כמה עקרונות פשוטים.

אז למעשה אשל עזר טוען ובצדק שכולנו הפכנו להיות מעין עבדים בין אם בתור עצמאים ובין אם למקום העבודה בו אנו מועסקים.

כולנו עובדים הרבה יותר ממה שהיינו רוצים ומרוויחים הרבה פחות ממה שהיינו שואפים להרוויח ומבחן התוצאה מראה כי בסופו של יום רובנו לא באמת עושים עם הכסף שלנו מה שהיינו רוצים כלומר לא באמת מגשימים את החלומות הכי גדולים שלנו ומה אדם שווה בלי חלומות? בכסף אנו משלמים חשבונות, משלמים הלוואות לבנקים, מחזיקים את עצמנו בקושי כי הרי יוקר המחיה מקשה עלינו לסגור את החודש. רובנו חיים במתח ולרובנו אין ביטחון כלכלי ולכן אנו נמצאים במציאות כלכלית שבה אין מספיק מקומות עבודה ואינספור אנשים מפוטרים ממקומות העבודה שלהם ולכן גם אנחנו כאן בישראל נמצאים במצב שבו מעמד הביניים נשחק.

אז כן, יש פתרון, יש דרך מילוט שדורשת מאיתנו הרבה התמדה, סבלנות ולימוד עצמי, אך בסופו של יום כולנו יכולים להתחיל מנקודת פתיחה טובה יותר. אשל עזר מזמין אתכם ל-3 מפגשים בחברת בי היפ כדי לשמוע איך אפשר לשלוט בהכנסה שלנו, לעבוד קצת פחות ולהרוויח קצת יותר, הרי זה עובד בכל העולם וכן גם כאן בישראל.

אשל עזר