דירות למכירה בפרדס חנה

בימים בהם מחירי הנדל"ן לא מפסיקים להאמיר, עולה שאלה מצד אנשים אשר מעוניינים לרכוש דירת מגורים, זוגות צעירים או מבוגרים, האם לרכוש דירה יד ראשונה, כלומר דירה חדשה מקבלן או שעדיף לרכוש דירה ישנה, יד שנייה.

שאלה זו מלווה לא מעט אנשים אשר צריכים להחליט היכן להשקיע את הכסף שלהם. האם לבחור בדירה חדשה לגמרי, לבדוק הצעות של קבלנים וחברות בנייה או שמא לחפש דירות קיימות באזור בו הם רוצים לגור. אנחנו נבחן את השאלה הזאת מהיבטים שונים, כשהדוגמא שתעמוד לנגד עינינו תהיה, דירות למכירה בפרדס חנה.

כידוע הישוב בפרדס חנה מתפתח מאוד בשנים האחרונות ואנחנו יכולים למצוא בו, גם שכונות חדשות אשר נבנות על ידי קבלנים וחברות בנייה שונות, וגם מגוון רחב של דירות אשר נמכרות על ידי תושבי היישוב. בהנחה ואנחנו רוצים לעבור ולהתגורר במקום, עולה שאלה, מה אנחנו מעדיפים, לרכוש דירה חדשה או ישנה?

יתרונות וחסרונות ברכישת דירה חדשה

ברכישת דירה חדשה אנחנו יכולים למצוא מגוון של יתרונות וחסרונות. היתרון הבולט הוא, אנחנו מקבלים נכס ברמה המושלמת שלו, ללא שום בעיות, בדיוק על פי העיצוב שאנחנו רוצים, נכס שכל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להיכנס ולהתגורר בו. אנחנו לא צריכים לשפץ או לעצב אותו.

יתרון אחר הוא, שאם בזמן הקרוב או אפילו בעתיד נרצה למכור את הנכס, יהיה לנו הרבה יותר קל לעשות את זה. מאחר ואנחנו רכשנו נכס חדש, אז מראש הערך שלו גבוה. זה נכון לגבי דירות למכירה בפרדס חנה וזה נכון לגבי כל נכס חדש בכל מקום אחר.

החסרונות של רכישת דירה חדשה הן, העלויות הגבוהות של הנכס. מאחר וערך של נכס קיים לא יהיה דומה לזה של נכס ישן (באותו שטח עם אותה כמות חדרים). לכן עלינו לקחת בחשבון שאנחנו צריכים להביא הון עצמי יותר גבוה ולבקש משכנתא יותר גבוהה.

חסרון אחר הוא, אנחנו נצטרך להיכנס לדירה רק כשהיא מוכנה, ואם יש בעיות של לוחות זמנים, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו בבעיה.

יתרונות וחסרונות ברכישת דירה קיימת

היתרון הגדול הוא, שאנחנו יכולים להיכנס לדירה במועד סביר, כלומר אנחנו לא צריכים לחכות שנה או יותר כמו במקרה של דירה חדשה. יתרון אחר הוא, הגמישות בחיפוש היא הרבה יותר גדולה, מאחר ומרבית הסיכויים שנוכל למצוא הרבה יותר דירות למכירה בפרדס חנה שהן ישנות מאשר חדשות.

החיסרון הגדול הוא, אחרי עלויות הרכישה, אנחנו נצטרך להשקיע עוד כסף בעיצוב ושיפוץ. וזה יכול לדחות גם את מועד כניסתנו לדירה וגם זה יאלץ אותנו להשקיע בה יותר ממה שציפינו.

דירות למכירה בפרדס חנה