צנרת לחימום תת רצפתי – טיפים להתקנה נכונה

השיטה הנפוצה ביותר בישראל הינה צנרת לחימום תת רצפתי, בעזרת צנרת זו, ניתן למעשה לספוח חום מהאוויר החיצוני ולתעל אותו לחימום התת רצפתי. נכון להיום, חימום תת רצפתי הוא בהחלט הפתרון למקום נעים ובפרט בימים שהופכים קרים יותר ויותר בישראל.

שלא כמו המזגן, באמצעות צנרת לחימום תת רצפתי, אפשר לחמם את כל הבית וזה יעלה לכם הרבה פחות מהמזגן המייבש את האוויר. אז מה עדיף? מבין כל הסוגים, כיצד תחממו צנרת לחימום תת רצפתי? בחשמל או באמצעות מים? כפי שהבנתם, השנים האחרונות אמרו את הדבר הנכון- חימום תת רצפתי שתופס תאוצה כפתרון חימום איכותי שגם מחזיק למשך שנים רבות. כאמור, חימום תת רצפתי מבוסס על גלי חום שעולים מעלה. זו השיטה לחימום ולא כפי שאתם מורגלים מהמזגן לצורך העניין, כאן הרצפה היא זו שתפיץ חום ותפזר אותו בכל נקודה בכדי לצור תחושה ראויה בעלות שווה לכל כיס.

חימום תת רצפתי על מים או על חשמל?

כפי שהבנתם, זה תלוי בכם, איך אתם עומדים להשיג את התוצאה? צנרת לחימום תת רצפתי זה דבר אחד, אבל חימום תת רצפתי זה דבר שני. על בסיס מים או חשמל? מה אתם בוחרים? התקנת חימום תת רצפתי המבוסס מים, יהיה זול יותר מהחשמל. בין אם זה חשמל או מים, כל אלו דורשים תכנון מראש. בעת בניית הבית, כבר אז יש לקחת את הפרמטרים הקריטיים ביותר להצלחת ההליך, עניין של תכנון מראש, לפני שיפוץ גדול, הרמה של הריצוף ובמקביל, בחירת השיטה הטובה ביותר שלא תהפוך את כל התהליך הזה יקר. חימום תת רצפתי מאפשר לווסת את החום בכל חדר על ידי חיישן התלוי בחדר. כן, אתם שולטים בטמפרטורה והכול בזכות צנרת לחימום תת רצפתי שיודעת מה לעשות. קל, יעיל ופשוט.

לחמם את הצנרת באמצעות חשמל

חימום תת רצפתי לצורך העניין יהיה זול יותר בעת ההתקנה, הוא לא נראה לעין, יהיה קל לתפעל אותו והוא יבצע חימום נכון ושקט מבלי לייבש את האוויר. כך גם התחזוקה שלו תהיה מעטה מה שידרוש מכם פחות הוצאות. אבל, יש גם חסרונות כשרוצים לחמם צנרת באמצעות חשמל, חימום זה עובד על חשמל, חשמל, מן הסתם עולה כסף, הבית לא יתחמם מהר, בכדי לחמם אותו יידרשו שעתיים לפחות וזמן כמו גם כאן יעלה לכם. חסרון נוסף קשור רק לחימום ולא לקירור , זה מה שמבדיל בינו לבין מזגן.

צנרת לחימום תת רצפתי – טיפים להתקנה נכונה